| טיסות למלדיביים | הצהרת נגישות |

מה אפשר לעשות באיים המלדיביים? מצלילה ועד סיורי דולפינים, שחייה עם שנורקל או מסאג' בסגנון באלי וטיול בכפרים המקומיים, האיים המלדיביים מספקים חווית חופשה מושלמת. האטולים הצצים מתוך הים הכחול עמוק רבים להפליא. האיים קטנים כל כך שהתושבים צריכים לבנות את הבתים ממש מעל המים. וזה אפשרי, כי המים די רדודים. האיים, הנמצאים על שונית אלמוגים תת מימית, פשוט מחכים שתבואו לבקר.

האיים המלדיביים מייצגים עבור רבים את גן העדן המושלם לחופשה. הם יעד חלומי ונחשק, ועבור רבים האיים המלדיבים מהווים הגשמת חלום של פעם בחיים: בונגלו מפואר שניצב על שפת אוקיינוס של מים חמימים בצבע טורקיז, חופים של חול צחור ונקי ושוניות אלמוגים עוצרות נשימה, הרחק מתלאות החיים עבור רבים, חופשה במלדיביים היא רגיעה מוחלטת – להשתזף על חוף הים, ללגום קוקטיילים ולראות את שקיעת השמש צובעת את האוקיינוס ההודי. אבל אפשר לעשות באיים המלדיביים הרבה יותר מזה, יש לא מעט אטרקציות ופעילויות לתיירים. נכון, עבור זוגות בחופשה רומנטית הבונגלוס המפנקים על המים הם מרכז העניין. אבל  יש הרבה מה לעשות במלדיביים חוץ מלתפוס שלווה ורגעים רומנטיים. אטרקציות מומלצות במלדיביים

צלילה

אטרקציות במלדיביים

האיים המלדיביים נחשבים כאחד מאתרי הצלילה העמוקה הנחשבים בעולם. כאן מאוד מומלץ להתנסות בצלילה עם מיכלים, המראות התת ימיים באיי האלמוגים הרחוקים מיבשות וזיהום עוצרי נשימה. אם אתם לא יודעים לצלול, כדאי מאוד לנסות – יש במלדיביים שפע של מרכזי צלילה למתחילים, שבהם גם מי שלא עברו קורס צלילה יכולים לצלול בליווי מדריך, לקחת קורס צלילה בסיסי באד המקומות היפים בעולם לצלילה, או להצטרף לכמה מסעות צלילה אפשריים באחת מהשוניות הרבות. בצלילה במלדיביים ניתן לעיתים קרובות לצפות בתריסניות, כרישים לווייתניים נודדים וצבי ים.  הראות במים הכחולים והצלולים כבדולח מדהימה, וברוב השנה אין צורך בחליפת צלילה, כי המים חמימים.

שנורקלים

שלא יהיה ספק – ההמלצה שלנו היא לא לוותר על צלילה עם מכלים. אבל אם החלטתם לוותר על צלילה עמוקה, גם צלילה עם שנורקל היא תחליף מצוין. שוניות האלמוגים במלדיביים כל כך עשירות בחיים ובצבעים וקרובות מאוד לשפת המים, כך שגם עם שנורקל תוכלו לראות הרבה מאוד דגים, אלמוגים ויצורים ימיים, כולל המון צבי ים בשלל גדלים.

איתור דולפינים

דולפינים במלדיביים

בסינאמון הקורה (Cinnamon Hakurra) שבאי הורא (Huraa), אחד הבילויים המומלצים ביותר הוא סיור צפייה בדולפינים. הסירה יוצאת לשיט באיזור קצת לפני השקיעה, והדולפינים בד"כ פשוט עוקבים אחרי הספינה וממש קופצים מעליה. תיירים רבים הידועים כחובבי דולפינים, שטיילו במקומות רבים בעולם בעקבות דולפינים,  טוענים כי באיי המלדיביים הדולפינים ידידותיים ושובבים במיוחד. תושבי המלדיביים מכירים היטב את הדולפינים ובד"כ רוחשים להם כבוד רב, מאוד מקפידים לא להתקרב אליהם יותר מדי אלא מניחים להם להתקרב כרצונם.

טיול בכפרים באיים המלדיביים

בנוסף לעיר הבירה מאלה ולעיר הנוספת, אדו סיטי יש במלדיביים אוכלוסייה מקומית שמפוזרת בהרבה כפרים מעניינים. האיים מחולקים לאיים מיושבים עם כפרים, לאיים תיירותיים שעליהם יש את בתי המלון ואתרי הנופש, וכמובן יש גם הרבה מאוד איים לא מיושבים בכלל. אבל כעיקרון יש הפרדה מוחלטת בין איים לתיירים לאיים מיושבים שבהם גרים תושבי המלדיביים. התוצאה היא שרבים מהתיירים כלל לא נחשפים לכפרים של התושבים ולחייהם. בד"כ, מרבים מאיי הנופש יוצאים סיורים מיוחדים לכפרים באיים המיושבים. אם אתם מעוניינים בסיור כזה שיכול בהחלט להוסיף לחוויה, כדאי לבדוק מראש שבאתר הנופש שאתם מתכוונים להתארח בו יש סיור כזה, ולהזמין מקומות מראש. תושבי המלדיביים מוסלמים מסורתיים אז אם אתם יוצאים לסיור בכפרים הקפידו על לבוש הולם: חצאיות או מכנסונים ארוכים, ובלי חולצות שחושפות כתפיים.

גלישה

גלישה באיים המלדיביים האיים המלדיביים הם גם אתר נחשק בעולם בקרב גולשי גלים. גל הנחשול בדונוולי (Dhonveli) נחשב לאחד מהטובים בעולם. אם אתם לא מקצוענים אמיתיים, אל תנסו את הנחשול של דונוולי, אבל בהחלט כדאי לכם לצאת לגלישה או לנצל את ההזדמנות כדי ללמוד גלישת גלים באחד מבתי הספר הרבים לגלישה הפועלים במלדיבים. אם אתם לא בקטע של גלישה, גם חסק'ה (סאפ) היא אפשרות נהדרת. האיים הם מקום נהדר לחתירה בעמידה (stand up paddle boarding (SUP), כי המים מסביב לרוב האיים רדודים ושקטים, והם סוערים רק בשעת הגאות. יש הרבה מפרצים בטוחים, והמים בהם צלולים כל כך שאפשר לראות את  הדגים שוחים מתחת לחסק'ה.

עיסוי בנוסח באלי

עיסוי באיים המלדיביים המלדיביים הם המקום המושלם לחופשה זוגית רומנטית או לטיול ירח דבש, לכן רבים מנצלים את ההזדמנות גם למסאז' וטיפולי ספא. לצלילי מוסיקה מרגיעה, המעסים המומחים בעיסוי באלינזי (מסאז' בסגנון באלי) יסחטו מתוך גופכם את כל הלחץ והכאבים שצברתם בטיסות ובחיי היום – יום. מומלץ לעשות את הטיפול הזוגי המיוחד בסוף היום, כי אחרי מסאג' של שעה וחצי הירגעות, לא יהיה לכם כוח לפעילות נוספת. ארוחת ערב רומנטית מול השקיעה ארוחת ערב במלדיביים אם אתם מגיעים לאיים המלדיביים לירח דבש או חופשה זוגית רומנטית, ורוצים להתענג על ערב רומנטי יוקרתי, זה המקום. רוב האוכל בבתי המלון במלדיביים הוא בסגנון הבופה, והוא בהחלט מוצלח אבל זו לא אותה חוויה של סעודה רומנטית במסעדת יוקרה. רבים מאתרי הנופש מציעים אטרקציה מוצלחת של ארוחת ערב זוגית רומנטית על המזח מול השקיעה, סעודת שף עם שירות אישי ברמה יוקרתית מאוד. מדובר בעניין לא זול במיוחד יחסית למחירי אסיה, כ- 220 דולר לזוג, אבל המחיר כולל בקבוק שמפניה, מלצר צמוד וארוחה שמכינים ממש מול שולחנכם, וחוויה שלא תשכחו הרבה זמן. טיסת נוף

מוניות אוויר באיים המלדיביים

טיסה מעל האיים המלדיביים היא חוויה מיוחדת במינה, הנותנת מבט על ממעוף הציפור על הנוף הייחודי, אין כמוהו בעולם, של שוניות האלמוגים המנוקדות באיים שמפוזרות בין גווני הכחול והירוק השונים של האוקיינוס. ההגעה מעיר הבירה מאלה אל אתרי נופש רבים כרוכה בטיסה במטוס ים דו מנועי, אם טיסה כזו היא חלק מתהליך ההגעה שלכם לאתר הנופש – הרווחתם, פיקחו עין בטיסה ואל תפספסו את הנוף. אם לא, מומלץ להזמין כרטיסים לטיסות תצפית נוף המתקיימות מעל האטולים השונים של המלדיביים.  מסביב לאיים רבים יש מים רדודים לאורך קילומטרים, בעומק שמאפשר ללכת בהם בשעת שפל. רק מהאוויר תוכלו לתפוס מלוא יופיים של האיים המלדיביים, ועד כמה הם מנותקים מהעולם ושונים ממנו. נופש מהבונגלו שעל המים תוכלו לקפוץ ישר לתוכם, לשחות או לצלול עם שנורקל. אתרי נופש רבים מציעים בונגלוז עם רציף פרטי למים, שהוא מקום מושלם להשתזף ולשחות בפרטיות. אפשר להזמין שירות חדרים, ולהירגע בבונגלו עם הבר והמקרר.  
מה כדאי לעשות במלדיביים
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

מלאו את הטופס הבא

ונשוב אליכם במהירות!