| טיסות למלדיביים | הצהרת נגישות |

מה התאריכים הטובים ביותר לנופש באיים המלדיבים?

מהיא העונה המומלצת ( מבט מהיר)

עונה מומלצת

כל ימות השנה – אקלים טרופי חם ולח.

נובמבר עד אפריל – הכי מומלץ, חם ונעים

יוני עד אוגוסט -גשום יחסית

עונת המונסון

מאי – אוקטובר ( פחות מומלץ )

עונת השחייה

כל השנה

צלילה 

כל השנה

זמנים למלדיבים

עונה המלדיבים

כתוצאת מאקלים מונסון טרופי, יש מזג האוויר במלדיביים מחולק לשתי עונות : העונה היבשה (מאופיינת במונסוני חורף צפונים יבשים) והעונה הגשומה (מאופיינת במונסונים מערביים לחים עם רוחות חזקות וסופות).

בעונה היבשה יש גשמים קלים ולחות נמוכה; שנמשך מדצמבר עד אפריל.

העונה הגשומה היא (ניחשתם נכון) רטובה ומאופיינת ברוחות חזקות וגשמים; שנמשכים ממאי עד נובמבר.

עבור צוללנים, גם לעונה היבשה וגם לעונה הגשומה יש יתרונות: במהלך העונה היבשה, הראות מעולה, בשל הזרמים שמתחילים לזרום בנובמבר מצפון-מזרח; הזרמים מתחילים להיחלש בפברואר. במהלך העונה הגשומה, טמפרטורת המים יורדת בכ- 2 מעלות בממוצע, וכתוצאה יש מספר רב יותר של כרישי ראש פטיש וכרישי שונית שמתרכזים במים רדודים יותר מאשר בעונה היבשה. הראות קצת פחות טובה בעונה הגשומה בגלל הזרמים.

אוקטובר – דצמבר

זוהי תקופה פופולרית מאוד לחופשה באיים המלדיבים. בעונה זו, עם סיומה של העונה הגשומה באוקטובר, חוזר אל האיים המלדיביים מזג אוויר חם ויבש המאופיין בימים ארוכים של שמש מנצנצת וטמפרטורות בין 25 ל- 35 מעלות צלזיוס.

מאי – ספטמבר

זוהי העונה הגשומה באיים המלדיביים, איך אין הדבר אומר שלא כדאי לנסוע לטיול במלדיביים בעונה זו. יש בתקופה זו יותר לחות ויותר גשם, אבל במלדיבים בד"כ אין גשמים ממושכים, הגשם יורד לפרקי זמן קצרים ואחריו חוזרת השמש. בתקופה זו יש הרבה דילים לאיים המלדיבים במחירים מוזלים ומשתלמים והרבה פחות עומס של תיירים ולכן זה זמן לא רע בכלל לחופשה במלדיביים.

ינואר אפריל

כמעט שאין גשם , מזג אוויר חם ונעים, שמים כחולים, אחד הזמנים הטובים ביותר לבקר באיים המלדיביים. מי ים שקטים ובהירים, אידיאלי לבטן גב ( שיזוף) וצלילת שנורקלים.

 

 

מלאו את הטופס הבא

ונשוב אליכם במהירות!