| טיסות למלדיביים | הצהרת נגישות |

מתכננים חופשה באיים המלדיביים? אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות למלדיבים – הדרך הבטוחה ביותר להבטיח שהחופשה שלכם תהיה נעימה ושקטה גם אם יקרה משהו בלתי צפוי בדרך. הכנו לכם מדריך מלא שיעזור לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל המתאים ביותר עבורכם באמצעות השוואת מחירים נכונה.

השוואת מחירים בביטוח נסיעות למלדיביים עם מערכת Smartt

מערכת Smartt להשוואת מחירים בביטוח נסיעות לאיים המלדיביים

מערכת סמארט הינה כלי פרקטי לביצוע השוואת מחירים בין ביטוחי נסיעות לחו"ל שתוכל למצוא עבורכם את הביטוח נסיעות במחיר הזול ביותר.
smartt משווה בין פוליסות ביטוח שונות המוצעות על ידי חברות הביטוח המובילות בישראל המכילות כיסויים שונים בהתאמה אישית לצרכים שלכם וכך מאפשרת לכם לבחור ולרכוש באופן עצמאי ומהיר את ביטוח הנסיעות למלדיביים המחיר הזול ביותר.

לחצו כאן למידע נוסף ורכישת ביטוח נסיעות לאיים המלדיביים עם מערכת סמארט

השוואת מחירים לביטוח נסיעות לאיים המלדיבים עם פלטפורמת ביטוחו"ל בקליק

ביטוחו"ל בקליק הינה פלטפורמה נוספת המאפשרת לכם לעשות השוואת מחירים מהירה כאשר אתם מחפשים ביטוח נסיעות לחו"ל. גם אם נדמה שמצאתם את ביטוח הנסיעות הזול ביותר למלדיביים בפלטפורמה אחת אין זה אומר שלא תוכלו למצוא הצעה טובה יותר בפלטפורמה אחרת. ביטוחו"ל בקליק תוכלו לעשות השוואת מחירים בחברות הביטוח הישראליות כדי למצוא ולרכוש ביטוח נסיעות למלדיבים במחיר הזול ביותר.

לחצו כאן להשוואת מחירים של ביטוח נסיעות למלדיביים בעזרת ביטוחו"ל בקליק

אם אין לכם בעיה להתנהל בשפה האנגלית אין סיבה שתישארו בגבולות החברות הישראליות. יש היצע גדול של חברות המספקות ביטוח נסיעות לחו"ל בזול ולכן ככל שיותר חברות יהיו נתונות להשוואת מחירים כך הגיוני שתוכלו למצוא ביטוח נסיעות למלדיביים במחירים יותר אטרקטיביים.

השוואת מחירים והזמנת ביטוח נסיעות לאיים המלדיבים עם חברת Etka

Etka הינה חברת ביטוח בינלאומית אשר מציעה ביטוח נסיעות לחו"ל ונגישה גם לאזרחים ישראלים. חברת Etka מציעה שירות לקוחות זמין 24/7 אך חשוב שתשימו לב שניתן להתנהל מול שירות הלקוחות בשפה האנגלית בלבד. חברת Ekta  הינה חברה מוכרת ואמינה ודרכה תוכלו לעשות ביטוח נסיעות לאיים המלדיביים בזול.

למידע על ביטוח נסיעות זול למלדיבים עם חברת Etka לחצו כאן

השוואת מחירי ביטוח נוסעים לחו"ל דרך Visitors Coverage

אם כבר החלטתם ללכת על השוואת מחירים בין חברות ביטוח בחו"ל, הכירו את חברת Visitors Coverage המציעה השוואת מחירים בין חברות הביטוח המובילות בעולם. חברת Visitors Coverage תוכל להציג לכם את פוליסות הביטוח במחירים הזולים ביותר ביחס לכיסויים הביטוחים אותם אתם צריכים, ודרכה גם תוכלו כבר לרכוש באופן מקוון ובצורה אמינה ביטוח נסיעות לאיים המלדיבים המתאים לצרכים שלכם.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח נסיעות בעזרת חברת  Visitors Coverage

מה צריך לדעת כדי לעשות השוואת מחירים נכונה בבחירת ביטוח נסיעות למלדיבים?

יש לכם את כל הסיבות לצאת לחופשה באיים המלדיביים. נתחיל מזה שמדובר ביעד חופשה אקזוטי וחלומי שמתאים לחופשה זוגית רומנטית וגם לחופשה משפחתית רגועה ומושלמת. האיים המלדיביים הם ארכיפלג בן למעלה מ-1,100 איים בלב האוקיינוס ההודי. האיים ידועים בזכות חופים לבנים, מים צלולים בצבע טורקיז, ואווירת חופש ויוקרה. חופשה במלדיביים היא חוויה ייחודית שכנראה תזכרו לכל החיים אז בואו תהפכו את החוויה הזו לנטולת סיכונים מיותרים כדי שתוכלו באמת ליהנות בראש שקט.

ביטוח נסיעות למלדיבים אולי אינו הדבר הראשון שעולה לכם לראש בעת ההכנות לחופשה, ויתכן שאתם מתכוונים להמתין עם הפרט הזה לרגע האחרון, אבל מומלץ לא להמתין עם הזמנת ביטוח נוסעים למלדיביים, ובסופו של דבר לבצע את הרכישה בפזיזות אחרי חיפוש מהיר אחרי ביטוח הנסיעות לחו"ל הזול ביותר שאפשר למצוא.

כדי שתוכלו להירגע על החוף, לשחות בים, לצלול עם שנורקלים, לצאת לטיולים בסירות, או פשוט ליהנות מהשקט והשלווה, חשוב שתגנו על עצמכם ממצבים בלתי צפויים שעלולים להתרחש עוד טרם יצאתם לחופשה. אם תאלצו לבטל או לקצר את הטיסה, אם נזקקתם לטיפול רפואי במהלך שהייתכם במלדיבים או אם איבדתם חפץ יקר – ביטוח נסיעות למלדיבים יכול להגן עליכם מפני מצבים שכאלה ולדאוג לפצות אתכם בהתאם. ביטוח נסיעות איכותי, התואם את הצרכים שלכם, ייתן לכם שקט ושלווה לפני, בזמן ואחרי החופשה במלדיביים. אם גם עשיתם השוואת מחירים נכונה תוכלו למצוא ביטוח נסיעות למלדיביים במחיר זול, בלי להתפשר על האיכות ועל כיסוי מלא מפני מגוון רחב של סיכונים.

איך לעשות השוואת מחירים נכונה בין חברות ביטוח לחו"ל?

הנה כמה פעולות פשוטות שמומלץ לבצע לפני רכישת ביטוח נסיעות למלדיביים:

רשמו את כל הדברים שאתם רוצים מהחופשה במלדיביים ואת כל הצרכים שלכם. אתם בטח כבר יודעים איך אתם רוצים שהחופשה שלכם תיראה, איזה פעילויות אתם מתכננים לעשות ועד כמה הן נכנסות לקטגוריה לא שגרתית של ספורט אתגרי. כל פעילות כזו, שאינה שגרתית, תכניסו לרשימה, ודאגו לסמן את הכיסויים התואמים לכך. משפחות עם ילדים קטנים, בעיה רפואית מוכרת או חפצים יוצאי דופן ויקרי ערך, גם אלו צריכים להילקח בחשבון כאשר אתם בוחרים את הכיסויים לביטוח הנסיעות לאיים המלדיביים.

בצעו השוואת מחירים הכוללת את כלל הכיסויים להם אתם זקוקים. אחרי שעשיתם רשימה יסודית של כל הצרכים שלכם ואחרי שאתם יודעים בדיוק אילו כיסויים צריכים להופיע בביטוח הנסיעות למלדיביים תוכלו לעשות השוואת מחירים במדויקת שתוביל אתכם אל ביטוח נסיעות למלדיביים במחיר הזול ביותר עבורכם. תוכלו לבצע את השוואת המחירים בכל אחת מהפלטפורמות שהצגנו בתחילת המדריך, שמאפשרות השוואת מחירים מהירה ופשוטה ורכישה של ביטוח הנסיעות לחו"ל במחיר הזול ביותר.

בצעו את הרכישה הסופית של ביטוח הנסיעות לחו"ל מחברה מוכרת ואמינה. שימו לב ממי אתם רוכשים את ביטוח הנסיעות. איזו חברת ביטוח זו? האם זו חברה מוכרת שיש מאחוריה ניסיון וביקורות טובות? האם בשעת הצורך תדעו שהיא באמת תהיה שם בשבילכם? באמצעות הפלטפורמות שמופיעות בתחילת המדריך תוכלו להשוות בין חברות ביטוח אמינות ומובילות בארץ ובחו"ל, ולהיות בטוחים שאתם מזמינים ביטוח נוסעים למלדיביים מחברה שאפשר לסמוך עליה.

עברו על כל הסעיפים בכל כיסוי. נכון, זה לא הכי נעים ונוח לקרוא פוליסות ביטוח, אבל אחרי שמצאתם ביטוח נוסעים למלדיבים שנראה לכם מתאים עבורכם, כדאי לבדוק בצורה יסודית את כל הסעיפים בפוליסה רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה בפועל. קראו לעומק מה הכיסוי נותן, מה העלות פיצוי המקסימאלית ובאילו מצבים לא ניתן לקבל פיצוי.

רכישת ביטוח נסיעות למלדיביים באופן עצמאי אונליין זו בהחלט דרך נוחה ומהירה לדאוג לאחד האלמנטים הנדרשים לחופשה בחו"ל, אך חשוב לזכור שאין לצידכם איש מקצוע או תמיכה של סוכן ביטוח. לכן, רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה בפועל, השקיעו את הזמן הנחוץ כדי לקרוא בעיון את הפוליסה. שימו דגש בעיקר על הרחבות בכיסוי הביטוחי, ודאגו להיות בטוחים שאתם מבינים לעומק את כל התנאים וההגבלות, על מנת שתוכלו לצאת לחופשה במלדיביים בראש שקט.

אילו כיסויים בסיסיים צריכים להיכלל בביטוח נסיעות למלדיביים?

ביטוח נסיעות לאיים המלדיביים יכול להכיל כיסויים רבים, כאשר לכל כיסוי יש סעיפים רבים שצריך וחשוב לשים אליהם לב. לכן חשוב לדעת אילו כיסויים הם כיסויים בסיסיים שצריכים להיכלל בכל ביטוח נסיעות לחו"ל. הנה כמה דוגמאות לכיסויים בסיסיים שחשוב לקרוא בעיון את כל הסעיפים וההתניות המופיעות בהם:

טיפול רפואי: ביטוח הנסיעות צריך לכסות את העלויות הכרוכות במצב בו תאלצו לפנות לטיפול רפואי בזמן החופשה במלדיביים: עלות ביקור במרפאה, עלות טיפול רפואי, עלות תרופות במידה ויש צורך ועוד.

כיסוי ביטול נסיעה: לא משנה כמה השקעתם בתכנון החופשה במלדיביים, תמיד יכול לקרות משהו לא צפוי שיאלץ אתכם לבטל את הנסיעה, לדחות אותה או לקצר אותה. ביטוח הנסיעות למלדיביים צריך לכסות את העלויות הכרוכות בביטול הטיסה והזמנת המלון במלדיביים. חשוב לבדוק את המקרים בהם תהיו זכאים לפיצוי ומהם שיעורי הכיסוי הביטוחי בכל אחד מהמקרים הללו, ולשם כך אין מנוס וצריך לבדוק מה מתחבא באותיות הקטנות בפוליסה.

אבדן כבודה וחפצים יקרי ערך: כדאי לוודא שבמקרה של אבדן מזוודה בטיסות הלוך וחזור או במקרה של אובדן או גניבה של חפץ יקר ערך שאתם טסים אתו (מתכשיט ועד מחשב נייד), תקבלו פיצוי הוגן ולא תסיימו את החופשה החלומית עם מפח נפש. לכן גם אם אתם רוצים לחסוך כסף על ביטוח נסיעות למלדיבים, וודאו שהכנסתם לביטוח הנסיעות שרכשתם כיסוי ביטוחי לכבודה ולחפצים יקרי ערך.

ביטוח צד ג': ביטוח צד ג' מגן עליכם מתביעה במצב בו אדם אחר נפגע ולכם יש קשר מסוים לפגיעה.

הכיסויים שפורטו כאן צריכים להיות חלק מכל ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסי, אך כדאי לוודא ולבדוק לפני שאתם רוכשים את ביטוח הנסיעות למלדיביים גם את כל הסעיפים שמופיעים תחת כל כיסוי כזה, על מנת להיות בטוחים שאתם יודעים מה גובה הפיצוי, באילו מקרים הכיסוי לא תקף, האם יש השתתפות עצמית וכדומה.

אילו כיסויים בסיסיים צריכים להיכלל בביטוח נסיעות למלדיביים?

בנוסף לכיסויים אשר קיימים בכל ביטוח נסיעות, יש גם הרחבות של ביטוח נסיעות לחו"ל, ואלה צריכות להתאים לכל מבוטח באופן אישי.

הנה כמה דוגמאות להרחבות שיכולות להיות רלוונטיות עבורכם:

ביטוח ספורט אתגרי

במהלך החופשה באיים המלדיבים יש שלל פעילויות שאתם יכולים לעשות: ליהנות מרביצה על החול הלבן ולהשתזף, לעשות שנורקלינג וצלילה, לשוט בסירה ולטייל בין האיים ועוד. בנוסף, יש פעילויות מסוימות שניתן לשלב בחופשה באיים המלדיביים, שנכללות בהגדרה של ספורט אתגרי, ושאינן מכוסות בפוליסות הביטוח הבסיסיות. אם אתם מתכננים לשלב בחופשה ספורט אתגרי ופעילויות אקסטרים, חשוב שתרכשו גם הרחבה של ביטוח ספורט אתגרי, ושתבררו שהפעילות המתוכננת כלולה בהרחבה. כל כיסוי נוסף מעלה את עלות הביטוח וצריך לקחת זאת בחשבון כאשר עושים השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות.

ביטוח מול נגיף הקורונה

זוכרים את הקורונה? כן, היא אולי נראית לנו היום רחוקה, אבל היא עדיין קיימת, ויש מדינות ברחבי העולם שבהן יש גם היום מגבלות שקשורות בקורונה. ביטוח נסיעות למלדיבים שכולל הרחבות הקשורות לנגיף הקורונה יאפשר לכם לבחור כיסויים שתוכלו להפעיל בסיטואציות שונות הקשורות להתפרצות הנגיף (כמו ביטול טיסות למשל).

כיסוי לביטול נסיעה: במידה ונאלצתם להיכנס לבידוד או לבטל את החופשה למלדיבים בגלל התפשטות הקורונה באזור מסוים בעולם, תוכלו להגן על עצמכם בפיצוי כספי של עד 5,000 דולר.

כיסוי לצורך קיצור טיול: אם נאלצתם לקצר את הטיול לאיים המלדיבים בעקבות סגר, הידבקות בקורונה או גורם נוסף.

כיסוי רפואי מורחב: כיסוי הנוגע למקרים של הידבקות בנגיף בזמן החופשה במלדיביים, שמכסה את העלויות במידה וצרכתם טיפול רפואי, ביקור רופא או טיפול תרופתי.

האם כדאי לבחור את ביטוח הנסיעות לאיים המלדיבים במחיר הזול ביותר?

הכי חשוב לשים לב איזה ביטוח נסיעות אתם רוכשים, מאיזו חברת ביטוח אתם רוכשים אותו ומה כלול בתוכו. ביטוח נסיעות לאיים המלדיביים, כאמור, צריך לכלול קודם כל כיסויים בסיסיים שיגנו עליכם במהלך השהות במלדיביים, כמו: צריכת תרופות, ביקור רופא, אשפוז לא צפוי בבית חולים, טיפול שיניים דחוף, הארכת שהות עקב מצב רפואי, ביקור רפואי במצב של גילוי הריון מוקדם או חלילה החזרת גופה לארץ.

המטרה היא למצוא ביטוח נסיעות לחו"ל במחיר הזול ביותר, אך חשוב לוודא שהמחיר הזול לא בא על חשבון הכיסויים וההרחבות להם אתם זקוקים כדי להנות מחופשת החלומות במלדיביים.

שימו לב! האחריות לקרוא את כל הסעיפים וכל האותיות הקטנות הנמצאות בביטוח הנסיעות שרכשתם, הינה עליכם בלבד. המדריך אינו תחליף לליווי מקצועי אלא כלי שיעזור לכם לבצע את רכישת ביטוח הנוסעים למלדיביים בעצמכם. במידה ואתם עדיין לא בטוחים בעצמכם ואתם מרגישים צורך להתייעץ עם איש מקצוע – עשו זאת! בתחילת המדריך הצגנו לכם פלטפורמות שונות לבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל ויצירת השוואת מחירים ביניהם, שם גם תוכלו לקבל מענה ושירות לקוחות עבור שאלות שיש לכם.

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין

בפלטפורמות השונות שהצגנו לכם בתחילת המדריך ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לאיים המלדיביים בדרך מהירה וקלה. כדי להתחיל את התהליך, עליכם קודם כל להזין את תאריכי הטיסה שהזמנתם, יום שלא רשמתם הוא יום בו אתם לא מבוטחים ולכן חשוב להקפיד על התאריכים המדויקים. אחרי הזנת תאריכי הטיסה הנכונים עליכם לרשום את הפרטים האישיים שלכם, מי שאחראי למילוי הטופס חייב להיות מעל גיל 18. אותו אדם יכול למלא את הפרטים האישיים של כל הנוסעים אותם מעוניינים לבטח. השלב הבא הוא מילוי הצהרת בריאות המכילה את כל הפרטים הנוגעים למצבכם הפיזי והבריאותי.

אחרי שמילאתם את כל הפרטים, ביצעתם השוואת מחירים מדויקת ובחרתם ביטוח נסיעות לאיים המלדיבים הזול ביותר עבורכם, ואחרי שהוספתם את כל הכיסויים הנדרשים וקראתם את כל הסעיפים והאותיות הקטנות בכל אחד מבין הכיסויים, הגיע הזמן לבצע רכישה עצמאית ומידית, בקלות ובמהירות.

אחרי הרכישה הדפיסו את הפוליסה – עדיף אפילו בשני עותקים. עותק אחד שיהיה אצלכם ועותק נוסף אצל מישהו אחר. שימרו את מספר החירום ודרכי ההתקשרות עם שירות הלקוחות של הביטוח שעשיתם בהישג יד, כך שבמידת הצורך תוכלו ליצור איתם קשר באופן מידי ותדעו בדיוק מהם תנאי הפוליסה שלכם.

זה הזמן להתרווח בכיסא, או לשכב בנוחות על הספה ולדעת שעשיתם את המקסימום להבטיח לעצמכם חופשה באיים המלדיבים מבוטחת, בטוחה ובראש שקט.

מלאו את הטופס הבא

ונשוב אליכם במהירות!