| טיסות למלדיביים | הצהרת נגישות |

האיים המלדיביים הם יעד נחשק במיוחד לחופשה עבור תיירים מכל העולם בכלל ותיירים ישראלים בפרט. האיים המלדיבים הם בין האיים הטרופיים האקזוטיים הקרובים יותר לישראל, אבל… איך מגיעים לשם? מדריך הטיסות למלדיביים יעזור לכם לתכנן חופשה מושלמת במלדיביים

מישראל אין  טיסות ישירות למלדיביים, ועבור ישראלים חופשה במלדיביים כרוכה בדרך כלל בטיסות קונקשן. טיסות הקונקשן הנוחות ביותר הן בדרך כלל דרך טורקיה, עמאן (ירדן) או דרך סרי לנקה.

כמעט כל הנוסעים לחופשה במלדיביים נוחתים בנמל התעופה של מאלה (סימון IATA-MLE; סימון ICAO   – VRMM). הוא נמצא באי הולהולה (Hulhulé) ממש ליד עיר הבירה מאלה. מנמל התעופה יוצאות טיסות סדירות רבות לסין, הודו, סרי לנקה, דובאי  ונמלי התעופה הגדולים של דרום מזרח אסיה, ומגיעות אליו גם יותר ויותר טיסות שכר מאירופה. בטיסות רבות לאי יש חניית ביניים בקולומבו בירת סרי לנקה.

טיסות אחרות מהאיזור עוברות דרך שדה התעופה של ביירות בלבנון לעצירת ביניים או החלפת טיסת קונקשן, וכמובן אסור לחלוטין לישראלים לטוס בהן. טיסות אחרות מופעלות מעמאן, בירת ירדן, מדינה שיש לישראל הסכם שלום ויחסי ידידות איתה ובהחלט ניתן לטוס דרכה. אך חלק מהטיסות היוצאות מעמאן למאלה מופעלות ע"י חברות תעופה של מדינות ערביות שאין להן יחסים עם ישראל, ולישראלים בהחלט לא מומלץ ולעיתים אסור לטוס בהן  – בידקו היטב את מסלול הטיסה, ומאיזו מדינה חברת התעופה, לפני הזמנת טיסה למלדיביים. טוסו רק דרך מדינות שיש להן יחסים דיפלומטיים עם ישראל ורק דרך חברות תעופה ממדינות שיש להן יחסים דיפלומטיים עם ישראל.

מנמל התעופה הבינלאומי השני במלדיביים, הממוקם באטול הדרומי אדו (Addu) (סימון IATA-GAN; סימון ICAO- VRMG) יוצאות גם טיסות למילאנו (Milan)  כמה פעמים בשבוע. מחיר הכרטיס כולל מס נמל.

טורקיש אירליינז (Turkish Airlines) מציעה טיסה ישירה מנמל התעופה אטאטורק (Ataturk) באיסטנבול למאלה 5 פעמים בשבוע.

בריטיש אירווייז (British Airways) טסה ישירות  מנמל התעופה גאטויק (Gatwick) בלונדון למאלה 3 פעמים בשבוע, בימים ראשון, שלישי ושישי.

קאת'אי פסיפיק אירליינס (Cathay Pacific Airlines ) טסה מהונג קונג למאלה 4 פעמים בשבוע, בימים רביעי, חמישי, שבת וראשון.

חברת סינגפור אירליינז (Singapore Airlines)  מציעה כל יום טיסות ישירות מסינגפור למאלה, בשעות הלילה המאוחרות.

אוסטריאן אירליינז (Austrian Airlines)  טסה בין ווינה למאלה פעם בשבוע. טיסות ממאלה לווינה יוצאות בימי רביעי, וטיסות מוינה למאלה, בימי חמישי בבוקר.

גם חברת ראשן איירליינס החלה לאחרונה להפעיל טיסות בין מוסקבה למאלה, אך טיסות אילו אינן סדירות כ"כ ומצריכות בדיקה ובירור למעוניינים.

חברת אמירייטס (Emirates) טסה ישירות מדובאי למאלה פעמיים בשבוע – דובאי היא מדינה ערבית ללא יחסים דיפלומטיים עם ישראל, וטיסות אלו בד"כ עוצרות חניית ביניים בבירת לבנון ביירות, כך שכמובן טיסה זו אסורה לחלוטין עם דרכון ישראלי ולחלוטין איננה מומלצת גם לישראלים בעלי דרכון זר.

מלאו את הטופס הבא

ונשוב אליכם במהירות!